Veel gestelde vragen

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 25 mei 2019

Verzendinformatie

Welke verzendmethoden zijn er beschikbaar?

Alle producten worden bezorgd met een lokale postverwerker. Meestal is dat in Nederland Post NL en in België is dat meestal Bpost.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

Om te zorgen dat u bij ons de laagste prijs betaald verzenden wij de producten in bulk (Grote aantallen). Hierdoor kunnen wij de prijs laag houden. Hierdoor kan de levering ongeveer 10 dagen duren. In sommige gevallen kan het iets langer duren.

Hoe werkt de verzending?

Wij verzenden onze producten vanaf een centraal magazijn. Vanaf hier versturen wij naar verschillende landen. Om de kosten voor verzending zo laag mogelijk te houden doen we dit per land in bulk. Hierdoor kan het ongeveer 10 dagen duren voor uw product wordt geleverd. Uiteindelijk merkt u dit weer in de prijs!

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra u een bestelling bij ons plaatst krijgt u van ons een email. Hierin staat uw bestel informatie. Zodra uw bestelling is vertrokken ontvangt u van ons magazijn krijgt u een mail met daarin de tracking informatie.

Retour informatie

Hoe kan ik mijn retour aanmelden?

U kunt via de Retour pagina uw retour aanmelden. Klik hier voor de retour pagina. Wij nemen vervolgens uw retour in behandeling en zullen contact met u opnemen voor de verdere afhandeling.

Hoeveel dagen heb ik de tijd om een product te retouren?

U kunt een product ongebruikt in originele verpakking terug sturen tot 14 dagen na de ontvangstdatum. Na deze 14 dagen is het helaas niet meer mogelijk om producten retour te sturen.

Wat zijn de kosten voor retouren?

U betaald voor het terugsturen van een product alleen de verzendkosten. Dit staat ook beschreven in de Algemene Voorwaarden die u kunt vinden bij het afrekenen.

Ik wil mijn product toch niet retouren!

Indien het product langer onderweg is dan de 14 dagen, zal het retour automatisch vervallen. U hoeft hiervoor dus niets te doen.

Mijn pakket komt niet aan?

Indien uw pakket niet wordt geleverd, en bijvoorbeeld terug gestuurd is naar ons magazijn dan krijgt u uw geld terug! U kunt dit terugvinden in uw tracking link die u van ons heeft gekregen bij verzending.